„Nem gondoltam volna, hogy a mentoroktól ennyi hasznos, a mindennapokban is hasznosítható tudást és tippet kapunk. Így már sokkal könnyebb lesz elérni a célunkat, hogy Magyarország után a régióban is mi legyünk az elsőszámú felhő CRM szolgáltató a KKV-k számára 3 éven belül” – mondta a műsorsorozat lezárásaképpen Egerszegi Krisztián, a MiniCRM ügyvezetője. „A GR2 segített felnyitni a szemünket, hogy milyen irányban kell fejlődnünk. Már a verseny alatt is változtattunk, leginkább a vezetőfejlesztés, csapatok működése és a belső kommunikáció területén” – tette hozzá.
Ötödször tűzte műsorára az elmúlt hetekben a magyar rádiós piacon egyedülálló műsorát a Trend FM, amelyben három kis- és középvállalkozás mérethette meg magát. A hallgatók előtt megoldandó feladatok között finanszírozási megoldások, vállalati stratégia, üzleti terv, kockázatmenedzsment és vezetőfejlesztés szerepelt.
A cégvezetőket Dr. Molnár Imre tanácsadó és coach, illetve a Deloitte, az EY és a PWC tanácsadó cégek munkatársai segítették szakértői oldalról. Ők adták ki és aztán értékelték a feladatokra adott megoldásokat, a műsorsorozatot Érczfalvi András vezette. A cél az volt, hogy a sorozat végére mindegyik versenyző cégvezető felismerje értékeit, hiányosságait, illetve megtalálja saját kitörési pontjait. Egy üzleti terv elkészítésétől kezdve egy cash-flow számításon át, a cég új arculatának kialakításáig a GR2 tanácsadói sok területen mutatták a lehetséges utat. A versenyzők mellett a többi kis- és közepes vállalkozás, illetve a műsor hallgatói is rengeteg gyakorlati kérdésre kaphattak választ.
A győztes egymillió forint értékű média megjelenést nyert a cégfejlesztési tapasztalaton kívül.