Az összehangolás eredményeként az FKF divíziók telefonos ügyfélszolgálatai, és a FŐTÁV Távhőszolgáltatási Divízió telefonos ügyfélszolgálata megegyező nyitvatartási rend szerint állnak rendelkezésre:

  • hétfő-szerda: 8:00-16:00
  • csütörtök: 8:00-20:00
  • péntek: 8:00-15:00.

A társaság személyes, elnevezésükben is megújult ügyfélszolgálatai az alábbi
nyitvatartási rend szerint fogadják az ügyfeleket:

Az összehangolás részeként a BKM a nagy forgalmú ügyfélszolgálatainak elnevezését is egységesíti, amely elősegíti az egyes helyszínek könnyebb beazonosítását. További fontos változás, hogy bizonyos ügytípusok ezentúl valamennyi BKM ügyfélszolgálaton intézhetők.

A BKM személyes ügyintézés esetén továbbra is javasolja az előzetes időpontfoglalás igénybevételét, továbbá kérik ügyfeleiket, hogy az adott ügyfélszolgálaton elérhető ügyintézési lehetőségekről minden esetben előzetesen tájékozódjanak a társaság honlapján, a www.budapestikozmuvek.hu oldalon.

Fotók: BKM Nonprofit Zrt.