Az összehangolás eredményeként az FKF divíziók telefonos ügyfélszolgálatai, és a FŐTÁV Távhőszolgáltatási Divízió telefonos ügyfélszolgálata megegyező nyitvatartási rend szerint állnak rendelkezésre:
- hétfő-szerda: 8:00-16:00
- csütörtök: 8:00-20:00
- péntek: 8:00-15:00.
A társaság személyes, elnevezésükben is megújult ügyfélszolgálatai az alábbi
nyitvatartási rend szerint fogadják az ügyfeleket:
Az összehangolás részeként a BKM a nagy forgalmú ügyfélszolgálatainak elnevezését is egységesíti, amely elősegíti az egyes helyszínek könnyebb beazonosítását. További fontos változás, hogy bizonyos ügytípusok ezentúl valamennyi BKM ügyfélszolgálaton intézhetők.
A BKM személyes ügyintézés esetén továbbra is javasolja az előzetes időpontfoglalás igénybevételét, továbbá kérik ügyfeleiket, hogy az adott ügyfélszolgálaton elérhető ügyintézési lehetőségekről minden esetben előzetesen tájékozódjanak a társaság honlapján, a www.budapestikozmuvek.hu oldalon.
Fotók: BKM Nonprofit Zrt.