Pintér Ádám elsősorban az online megjelenésért és a kerékpársport belső kommunikációjáért felel, mindemellett több projekt szakmai megvalósításában is részt vesz. Foglalkozott térségi kerékpárutak fejlesztésével, infrastruktúra-fejlesztéssel és online kommunikációval is, 2018-ban pedig az általa készített weboldal, a bringasport.hu nyerte el kategóriájában az Év Honlapja Díjat.
Szerinte a kerékpározás egyre több embert ültet a képernyők elé, illetve egyre többen választják hobbisportágként is. Egyszerűen megnőtt a népszerűsége, ma már a bringaboltokban is olyan országúti kerékpárok kaphatóak, amelyekre néhány éve még talán kereslet sem volt idehaza. Ez a népszerűség húzza magával a sportág kommunikációs lehetőségeit is és a szponzorokat egyaránt.
Kádár Kristóf arról beszélt, hogy az induláskor a legfontosabb feladat az volt, hogy megszerettessék az emberekkel a bringasportot. Bár nem médiatermék, de a Magyar Kerékpáros Szövetség kommunikációs felületei mégis sokak számára elsődleges hírforrások, ha a bringás hírekről van szó. Igyekeznek mindenkinek lehetőséget adni, számos saját programot is indítottak, amelyekben szerepel például a kerékpárosok médiatréningezése is. A XXI. században a megfelelő eszközökkel kell kommunikálni, pláne akkor, amikor a szurkolás is igazi népünnepéllyé vált.
A Sportérték című műsorunkban elhangzott teljes beszélgetést itt hallgathatja meg.