Ha a vásárló az autókereskedésben érdeklődik, esetleg elviszi a modellt egy tesztvezetésre, akkor már magának az autónak kell fenntartania az érdeklődést – folytatta Oláh Kornél.  A reklámokban hétköznapi embereknek, mindennapi szituációban kell szerepelniük, ugyanis a jövőbeli vásárló így jobban tud azonosulni, mintha sztárok, közszereplők ajánlanák az adott autót.  Persze, a másik oldalról a márkanagykövetekre is nagy szükség van. Az Opel arcai olyan hiteles, és a maguk területén innovatív személyiségek lehetnek, akik hasonló értékeket képviselnek, mint a 120 éves autómárka. Emellett a társadalom nagy része ismeri őket, és elismeri a teljesítményüket, pozitív üzenetet hordozva ezáltal magukkal. Minden márkanagykövetet az Opel Magyarország vezetősége külön-külön szavaz meg, talán ez is jól kifejezi a kiválasztás komolyságát.

 

 

Akár kiábrándulást, vásárlói csalódottságot is kiválthat, ha túl alacsony, alig elérhető reklámárakkal igyekeznek a kereskedésekbe csábítani az érdeklődőt – mondta Oláh Kornél. Az Opeleket ezért, egy alacsony, de elérhető, valós árral reklámozzák, ugyanis a marketingvezető szerint a végső fizetendő ár kommunikációja minden egyes autó értékesítésénél az egyik legfeszültebb pillanat.  Nem szabad, hogy a lap alján lévő összeg nagyon messze legyen az óriásplakáton eredetileg kiírt ártól, mert az rossz érzést szül a vevőben – hangsúlyozza a vezető.

Márkanagykövetek, árak kommunikációja mellett a non spot megjelenések is fontosak. Ezek a márka történetéből érdekességekre, innovációra hívják fel a figyelmet, magát a brand-et, és értékeit közvetítik, így járulnak hozzá a pozitív kép kialakításához.

Oláh Kornéllal, az Opel Magyarország marketing vezetőjével Andor Attila készített interjút. A beszélgetést itt visszahallgathatják: