2019. április 1. és június 15. között harmadik alkalommal elvégzett, az elsődlegesen a 18-28 éves (Y és Z generáció) korosztály munkavállalói preferencia felmérése alapján. A felmérés során több mint 37.000 fiatal mondta el véleményét, milyen számukra az ideális munkahely. A felmérés részeként a munkáltatói márkával kapcsolatos brand-hez kötődő percepciókat vizsgálták, így az elismerés, valamennyi, a brand alá tartozó entitásnak szól.
A PwC képviseletében a díjakat és okleveleket Lőcsei Tamás vezérigazgató és Radványi László cégtárs adta át Sarah Frachet-nak, a Continental Magyarország országos HR vezetőjének ünnepélyes keretek között Budapesten. „Ma ezt a díjat a munkatársaim nevében vettem át, akik a Continental 10 hazai lokációjában dolgoznak, Budaörsön, Budapesten, Debrecenben, Makón, Nyíregyházán, Szegeden, Vácon és Veszprémben. Magyarországon több, mint 8.000, globálisan 60 országban több, mint 245.000 elkötelezett munkatársunkkal alakítjuk a mobilitás jövőjét, hogy a közlekedés biztonságos legyen és elősegítsük a tiszta levegő megóvását. Ezen cél elérésért nap mint nap közösen dolgozunk a tehetséges munkatársainkkal és felkészült szakértőinkkel, továbbá várjuk új munkavállalók csatlakozását is a csapatunkhoz. A PwC Magyarország munkáltatói díja egy fontos visszajelzés számunkra, mely mutatja, hogy az egyén számára is értékes küldetést és munkát tudunk kínálni, így közösen képesek vagyunk értéket teremteni. Hiszen érték teremt értéket.” - mondta a díj kapcsán Sarah Frachet, országos HR vezető.
A felmérésből megtudjuk, hogy a rugalmas munkavégzés, a stabilitás és az alapfizetés a legfontosabb munkahely-választási tényezők a jövő munkavállalói számára. A teljesítmény alapú honoráriumnál vonzóbb a fix, kiszámítható alapbér, és meghatározó a közvetlen felettes vezetői stílusa is a vizsgált korosztály számára. A PwC Magyarország idén több mint 37 ezer középiskolában vagy felsőoktatási intézményben tanuló diák és pályakezdő munkahelyválasztási preferenciáit vizsgálta. A felmérésben részt vevő fiatalok 51 százaléka felsőoktatásban, míg 21 százalékuk középiskolában tanul, 27 százalékuk pedig dolgozik. A kutatás szerint a 16-28 éves korosztály számára a munkahelyválasztási szempontok között első helyen a rugalmas munkarend és munkaidő áll, melyet az alapbért megelőzve a stabilitás és kiszámíthatóság követ. A cafeteria idén annak ellenére kiesett a top 10-ből, hogy a tavalyi évben még az előkelő negyedik helyen szerepelt.
A kutatásából kiderül, hogy a válaszadók döntő többsége (96 százalék) utánanéz a cégnek, mielőtt beadja jelentkezését. A fiatalok 63 százaléka szívesen dolgozna multinacionális vállalatnál, míg 28 százalékuk start-up-nál is elhelyezkedne. A Continental Magyarországon a vonzó munkabérek mellett stabil munkahelyet és hosszútávú szakmai fejlődést kínál munkatársainak.