Az Északhírnök.com cikke szerint azzal indokolják a váltást, hogy korábban a Borsod-Abaúj Zemplén megyei térképen helytelenül jelölték díjkötelesnek az M30-as, Szirma és Felsőzsolca közti szakaszát. Ez ugyanis főútnak számít, így a jövőben sem kell fizetnie az autósoknak használatáért. Aki csak emiatt a szakasz miatt vásárolta meg a megyei matricát, annak visszatérítik a vételárat - ígérik.
Gazdasági Rádió, 2015. január 04., 09:58
Mégsem lesz fizetős az M30-as Miskolcot elkerülő szakasza - tájékoztatta a Miskolc Televízió híradóját a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt szóvivője.
- A városi rohanás útvesztőjében: hogyan fér meg egymás mellett a gyalogos, biciklis és autós?
- Innen már tényleg csak felfelé lehet, meg se mozdult a GDP
- A mid-tech kategóriában erősödik a targoncapiac
- Megtorpanhat az AI-forradalom, most jön az okos adaptáció korszaka
- Szankciós szorításban az orosz olajipar – az Nvidia tette zajossá a gyorsjelentési szezont
- Óriási üzlet az ingatlanközvetítés, hogyan kerüljük el a költséges buktatókat?
- Új kihívások előtt a hazai privátbanki szektor – 30 éve indult a Raiffeisen Private Banking
- Mi tartja mozgásban a Tethert? A világ legnagyobb stablecoinjának sikere és árnyoldalai
- A mobilozás a figyelmes vezetés halála
- Több mint 300 vállalkozásnál vezetett be AI-t a magyar AI Boost
- Műfajok és világok találkozása az ünnepek fényében
- Súlyos üzleti veszteséget okoz, mégsem mérik a cégek
- Robotikával a jövőbe: ismét ingyenes robotkészletekre pályázhatnak az iskolák
- Kétsebességes AI-forradalom zajlik a magyar gazdaságban
- Szoboszlai Dominik is húzott egy pár zoknit, és egy jó ügy mellé állt
- Nyereségkényszer év végén: miért kerülhet bajba sok vállalkozás?
- Van-e komoly következménye, ha nincs az autósnak kötelezője?
- Mosaic Chain: magyar ötlet hozhat újítást a decentralizált világban
- Életet menthet a megfelelő reakcióidő
hirdetés
További cikkek
-
Nyereségkényszer év végén: miért kerülhet bajba sok vállalkozás?
Sok cégnek lesz gondja az év végéhez közeledve, ugyanis több szempont miatt is kényszerbe kerülnek, hogy legyen nyereségük. A kérdés nem hiúsági, hanem gyakorlati – mondja a Your Profit Consulting tulajdonosa. -
Van-e komoly következménye, ha nincs az autósnak kötelezője?
A biztosítók számára törvény írja elő, hogy milyen szolgáltatásokat kell nyújtaniuk a gépjármű-tulajdonosok számára baleset esetén. Ebből a szempontból mindegy, hogy az autós hol köti meg a kötelezőjét, a lényeg, hogy legyen érvényes biztosítása. -
Mosaic Chain: magyar ötlet hozhat újítást a decentralizált világban
Az ezekben a hetekben induló Mosaic blokklánc eddig probléma nélkül működik, valós projektek viszont még nincsenek rajta. -
Életet menthet a megfelelő reakcióidő
„Akár egy 20 perces mikroalvás is sokat segíthet a biztonságosabb vezetésben. A zene kétélű eszköz, mert vannak olyan dallamok, amelyek inkább a monotonitást erősítik" - részletezte tapasztalatait Hoffer Zsolt vezető instruktor. -
Veszélyben a málna és a feketeribizke magyar termesztése
Az elmúlt években jelentősen csökkent a málna és feketeribiszke termőterülete idehaza, pedig egykor Magyarország jelentős szereppel bírt termesztésükben Európában. A gödöllői Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem a Soproni Egyetemmel karöltve dolgozik azon, hogy klímaváltozást jobban tűrő fajt találjon. Ám ez még kevés, a technológián is változtatni kell – mondja a Soproni Egyetem docense.












