Nagy Attila szerint egy kocsi több, mint 9 ezer alkatrészből áll, ezek folyamatosan kapcsolatban vannak, hatnak egymásra. Ebből adódóan el lehet képzelni, hogy mekkora kihívást jelent a mérnököknek, hogy ezek harmonikusan, optimálisan dolgozzanak együtt. Ugyanez vonatkozik a beszállítók kiválasztására, és a megfelelő minőségű részegységek beépítésére.

Ugyanakkor még a legnagyobb odafigyelés mellett is előfordulhat, hogy az alkatrészek nem optimálisan működnek együtt, vagy a vártnál gyengébb minőség kerül beépítésre. Amennyiben egy meghibásodás aránya meghalad egy bizonyos szintet (az autógyártók a hibákat ezrelékekben mérik, vagyis ha ezer járművenként egy ugyanazt a hibát produkálja, akkor az már figyelemkeltő), akkor a minőségbiztosítási protokoll előírásai szerint elindul az ellenlépések sorozatából álló eljárás, amely a hibafeltárástól a megoldás kidolgozásáig terjed. Ennek keretében a potenciálisan érintett autók visszahívása is megtörténhet. Az ügyfélszolgálati vezető szerint egy ilyen akció elindítását és végrehajtását a hatósági előírások szigorúan szabályozzák, és a felügyeleti szervek ellenőrzik.