Az MVÜK az elmúlt 5 évben erőteljes üzleti közösséggé nőtte ki magát, tagjainak éves nettó összárbevétele eléri a 800 milliárd Forintot. Éves szinten üzleti klubjainkat 8-900 cég vezetője látogatja. Hiszünk abban, hogy ha valaki érti az üzleti kapcsolatépítést, és műveli is ezt a tevékenységet, annak cége is sokkal sikeresebb lesz.
Az elmúlt 5 évben több mint 300 üzleti kapcsolatépítő rendezvényt szerveztünk.
Tevékenységünk rövid leírása
Az MVÜK jelenleg 5 üzleti klubot üzemeltet, Magyarországon teljesen egyedülálló módon és módszertannal.
Üzleti klubjainkat a résztvevő cégek nettó árbevétele alapján szegmentáltuk, amely azt jelenti, hogy egy adott üzleti klubnak csak bizonyos éves nettó árbevétel elérése után lehet valamely cég a tagja.
Vannak olyan üzleti klubjaink, ahová a belépési köszüb éves árbevétel tekintetében 100 millió Forint, van 2 olyan üzleti klubunk, ahová a belépéshez éves 400 millió Ft körüli árbevétel szükséges, és nagyon sikeresen működik ma már a milliárdos árbevételű cégek, valamint multinacionális nagyvállalatok vezetőinek nyitott üzleti közösségünk.
Egyre erőteljesebben jelentkezik az igény, hogy nagyobb cégek B2B ügyfélkörének is szervezzünk vevőtalálkozókat, amelyet speciális módszertanunkkal bonyolítunk le. Ma már bármilyen céges rendezvénybe szívesen illesztünk be egy 1,5-2 órás üzleti kapcsolatépítő blokkot.
Miben különbözik az MVÜK szolgáltatása másoktól?
- árbevétel alapján szűrjük a cégeket üzleti klubjainkban, a közepes cégek közepes cégekkel találkoznak, a nagyobb cégek nagyobbakkal
- kizárólag közép- és felsővezetők látogathatják rendezvényeinket
- teljesen egyedi lebonyolítási módszertannal rendelkezünk
- üzleti klubjaink rendezvényeire a résztvevő cégeknek nem kell újabb cégeket toborozni, ezt a munkát 8-10 fős tanácsadói-, értékesítői csapatunk végzi
- rendezvényeink interaktívak, mindenkinek jut elegendő idő a bemutatkozásra, a többi cég megismerésére
Cégek, melyek vezetői rendszeresen részt vesznek rendezvényeinken
Adecco, BMW, Deloitte, Citibank, Concorde, Fémalk, Groupama, HP, KH, Manpower, Microsoft, Opel, Primerate, Toyota, Vodafone, Xerox, stb.
Jövőképünk
Az MVÜK az elkövetkező néhány évben a magyar GDP 10%-át kitevő összárbevételű üzleti közösséggé fejlődik.
A legnagyobb kihívás, amellyel szembesülünk
Annak megértetése a magyar vezetőkkel, hogy a professzionális üzleti kapcsolatépítés sokkal többről szól, mint a direkt értékesítés, az üzleti klubok nem egy értékesítési csatornát kell, hogy jelentsenek, hanem szó szerint üzleti kapcsolatok építését, kapcsolati tőke felhalmozását. Az üzleti klubokban stratégiai partnereket találhatunk, üzleti problémáinkra kaphatunk megoldásokat, vagy éppen megbízható beszállítókra tehetünk szert. A professzionális üzleti kapcsolatépítés egy életforma, amelyet vezetőként egész életünkben művelni érdemes...