A kétnapos rendezvénysorozaton 8 helyszínen nézték meg a versenyzők, hogy a hazai élelmiszeripari szereplők milyen fejlesztéseket léptek meg az elmúlt két évben. Nemcsak a munkaerőhiány, de az automatizálás és az egyre erőteljesebb energiaárak is előkerültek a cégvezetők részéről, mint a következő időszak nagy vállalatirányítási kihívásai. A több mint 105 autóból álló mezőny 800 kilométert autózott Magyarország nyugati tájain. A résztvevők a hazai élelmiszer-kereskedelmi piacon évi mintegy 2 ezer milliárd forintot kitevő termékértékesítést, és a COOP Csoporttal együtt több mint 50 ezer munkavállalót képviseltek. A COOP Rally-t 15. alkalommal tartották meg.
Nagy Károly kísérte végig a kétnapos élelmiszeripari és kiskereskedelmi road-show-t. Most az első versenynap összefoglalója következik.
- COOP Rally