Az Arcet Global minden évben meghirdeti pályázatát, korábban Nyugat-Európában és Észak-Amerikában, idén pedig már a közép- és kelet európai országok is indulhattak a megmérettetésen. A Provident európai országok - Csehország, Lengyelország, Románia és Magyarország - közösen pályáztak Professzionális Ügyfélélmény, Legjobb Ügyfélélménymérés, Legjobb Üzleti Transzformáció kategóriákban az év elején, és a Professzionális Ügyfélélmény kategóriában elsőként végeztek.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a nemzetközi zsűri is úgy gondolja, értékes az, amit partnereink számára nyújtunk. A korábbi években több olyan díjat is elnyertünk, amelyben vállalatunk ügyfelek számára nyújtott élményét értékelték, ez a mostani győzelem is megerősít minket abban, hogy ez a jó irány, amelyen mi is haladunk a Providentnél” – mondta el Szirmák Botond, a Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatója.

Ez egy fantasztikus közös siker a Provident Európai Otthoni Szolgáltatások üzletág országai számára és újabb mérföldkő a kiváló ügyfélélmény nyújtásának útján, amelyen az Ügyfélélmény csapat munkatársaival közösen dolgozunk. Stratégiánk alappillére, hogy tökéletesen definiált szolgáltatási standardok mentén alakítsuk ki az ügyfélkiszolgálási folyamatainkat, a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében” – tette hozzá Sulyok László, a Provident Pénzügyi Zrt. Senior Ügyfélélmény menedzsere.