2020-03-17 17:05:00 Adásunk
Korábbi adások
-
-
-
-
Mentor gazdasági reality
2021-05-11 17:05:00A Mentor második adásra a va?llalatvezeto?k kidolgozta?k no?vekede?su?k alappille?reit. Elkészítették legfontosabb o?ne?rte?kele?seiket, analiza?lta?k saja?t va?llalkoza?sukat e?s mu?ko?de?si ko?rnyezetu?ket, majd definia?lta?k teve?kenyse?gu?k fo?kuszpontjait. Molnár Imre, coach és eheti szakértő vendégünk, Tóth Gábor, a NEST Communications ügyfélkapcsolati igazgatója értékelték a meghatározott KPI-elemeiket e?s a definia?lt, saja?t innova?cio?s teru?leteiket.
- Belehallgatás:
-
Mentor - gazdasági reality
2021-05-04 17:10:00Elindult a Mentor 8. évada. A múlt heti bemutatkozó adás után a mentoráltak - Taupert Szilvia, Herczeg Andrea és Szekrényi Péter – az első megmérettetés elé néznek. Ők ugyanebben a sorrendben a Taupert Szemvizsgálat, a Csak a Mentes és az Amtech Rendszerház vezetői. Ez alkalommal azonban már munka folyik! Az első versenyfeladat témája a vállalati jövőkép tervezése volt, az adásból kiderül, hogy háromféle módon fogtak a feladat megoldásához.
- Belehallgatás:
-
Mentor gazdasági reality
2021-04-27 17:05:00Elindult a Mentor 8. évada. Egy nulladik adás keretében bemutatkozik a három kiválasztott cégvezető: Taupert Szilvia, Herczeg Andrea és Szekrényi Péter. Ők ugyanebben a sorrendben a Taupert Szemvizsgálat, a Csak a Mentes és az Amtech Rendszerház vezetői. Szó lesz vállalkozásuk építésének történetéről, és motivációjukról a pandémia idején. A cégek eltérő területekről érkeztek, de egy közös cél érdekében. Ez a fejlődés. A mai adásban Dr. Molnár Imre coach és Paulovits Márton, a verseny fővédnöke indítják útjukra a versenyzőket. A műsorvezető Érczfalvi András.
- Belehallgatás:
-
-
-
-
Közösségi oldal
Kapcsolódó cikkek
-
Jövőkép bullshit nélkül! Mélyvízbe dobtuk a MENTOR reality versenyzőit
Élesben is elindult a verseny a Trend FM gazdasági realityjében! A Mentor 10. évadában ismét három sikeres vállalkozás szállt ringbe, hogy megmérettesse tudását, és profi mentorok segítségével újratervezze, finomhangolja vállalkozása jövőjét, megtalálja a piaci réseket és kitörési lehetőségeket.
-
Mire jut egy kávézós, egy IT-s és egy erősáramban utazó cég? Elstartolt a MENTOR!
Jubileumi évad a Trend FM-en! A MENTOR gazdasági reality-ben ismét ringbe száll három sikeres vállalkozás, hogy összecsapjon a tudásért, az információkért, a nyereményekért és a győzelemért.
-
MENTOR a láthatáron! Jön az újabb évad a Trend FM-en!
2012-ben még GR2 gazdasági realityként indítottuk el a cégek „való világát”, majd MENTOR-ként folytatódott a kkv-k üzletbe és profitba vágó versenye. Hamarosan már a 10. jubileumi évad kezdődik szeptemberben, éppen ezért a Trend FM stúdiójában dr. Molnár Imrét, a műsor stratégiai tanácsadóját, ötletgazdáját Érczfalvi András kérdezte.
-
MENTOR: a kkv-k gazdasági reality-je a Trend FM-en!
A magyar rádiózás történetében egyedülálló formátumú gazdasági reality idén már a jubileumi 10. évaddal jelentkezik. MENTOR című műsorával stratégiai terveik újrahangolásában segíti a kis- és középvállalkozásokat a Trend FM.
-
A Tisztítószer.hu nyerte a Mentor 2022-es versenyét!
Szeptember óta 6 üzleti témakörön keresztül, 12 fordulóban követhettük a 3 magyar kis- és közepes vállalkozás életét közelről. Kétségtelenül izgalmas és gazdasági kihívásokkal teli időszakban vállalkoztak rá, hogy részt vesznek a Trend FM üzleti versenyében. A győztes Nagy Antal, a Brilliance Tisztítószer Gyártó Kft. társalapító-ügyvezetője lett, a második helyezett Gödri Emese a Zebrapack Hungary Kft. képviseletében, a harmadik pedig Madari Szilvia az ÖkoABC-től.
-
A legnagyobb veszélyforrás a menedzsmentkockázat
A Mentor legutóbbi adásában ismét a cégvezetés volt a fókuszban. Emellett mindenki kiemelte a tervezés fontosságát, ami akkor is elengedhetetlen, ha a hektikus, kiszámíthatatlan változások közepette garantált az újratervezés. Arról is szó volt a műsorban, hogy nem kell mindenáron 6-0-ra győzni, ehelyett az elegáns vállalatirányításra kell törekedni, ami kigyűrűzik a munkavállalói szintre is, ráadásul az ügyfelek és vevők is megérzik.
-
Mentor - 12. adás
Utolsó előtti adásához ért a Trend FM gazdasági reality-jének a 9. évada. Ezúttal is folytatódott a vezetői csapatok, a menedzsment elemzése, a fejlesztendő területek és célok átbeszélése, de szó volt a magyar családi vállalkozások sokaságánál egyre inkább aktuális generációváltásról is. Akik mentorálnak: Bognár Zsuzsanna, a Magyar Bankholding bank, mikro- és kisvállalat termékfolyamat-támogatási vezetője és dr. Molnár Imre stratégiai tanácsadó és a Mentor ötletgazdája. Akik versenyeznek: Gödri Emese – Zebrapack, Madari Szilvia – ÖkoABC, Nagy Antal – Tisztítószer.hu.
-
Az már elkésett, aki most csap bele a válságkezelésbe
A Mentor legutóbbi feladata a vezetői csoportformáláshoz, a vezetői teamhez kapcsolódott. Emellett a gazdasági reality-ben arról is szó volt, hogy a vállalkozásépítés következő fejlődési szakaszát, illetve az üzleti nehézségek áthidalását sosem lehet elég korán elkezdeni.
-
Beszólt a céges fenegyerek? Ne hajtsuk el, akár még profitot is hozhat
A Trend FM gazdasági reality-jében ezúttal is elsősorban a kompetenciák voltak fókuszban. A kkv-vezetőknek egyfajta házi kompetenciaszótárt kellett alkotniuk. Azt is feladatként kapták, hogy dolgozzák ki, ezt a keretrendszert miként lehet a munkavállalók teljesítményértékelésére és a bónuszokról való döntésre felhasználni. Sőt, az is kiderült a műsorból, hogy a vállalkozások hogyan profitálhatnak a „fenegyerekek” szókimondó meglátásaiból.
-
Szervezeti buktatók: a legdrágább költség az a munkaerő, aki nem marad a cégnél
A 8. adástól kezdve a Mentor a műsorfolyam végéig kifejezetten puha, úgymond soft tényezőkkel foglalkozik. A részt vevő cégek vajon tisztában vannak-e azzal, hogy a gazdasági reality elején meghatározott jövőképük, stratégiájuk megvalósításához milyen szervezetre, milyen emberekre, milyen munkakörökre és milyen kompetenciákra lesz szükségük?
-
Mentor - 7. adás
A Trend FM gazdasági reality-je éppen félidőben jár, a három kkv-versenyzőt ezúttal is két mentor segítette. A 7. adásban a napjainkban rendkívül fontossá vált kockázatmenedzsmentről volt szó, legyen az a kockázatmegosztás, a kockázatok kivédése vagy éppen a nem várt események elviselése. A cégvezetőknek az általuk legkritikusabbnak ítélt, úgymond pirosban lévő kockázatokra kellett megoldási terveket készíteniük.
-
Mentor 2022: hogyan navigáljunk a kockázati térképen?
A Trend FM gazdasági reality-jének legutóbbi és következő adása is összekapcsolódik: két lépcsőben először a kockázati térkép összeállítása volt a feladat, majd a kockázatmenedzsment lesz célkeresztben. Ezúttal a mentorok és a kkv-versenyzők azt nézték meg, hogy miként értékelik a cégek a saját piacukon felmerülő – technológiai, szervezeti, gazdasági, szabályozási vagy éppen információbiztonsági – rizikókat.
-
Mentor - 6. adás
A Trend FM gazdasági reality-jében ezúttal a kockázati térkép volt a fókuszban. A mentorok és a versenyzők azt járták körül, hogy miként értékelik a cégek a saját piacukon a kockázatokat – akár technológiai, akár szervezeti, akár gazdasági vagy szabályozási szempontokat figyelembe véve.
-
Üzleti terv, stratégia és marketingcélok: hogyan készüljünk fel a Mentorral 2023-ra?
A Trend FM gazdasági reality-jének 4. fordulójában az volt az elvárás, hogy a versenyzők elsősorban a jövő évre fókuszálva fogalmazzák meg azokat a márkastratégiai iránypontokat, amelyek taktikai lépésekké bonthatók. Ezekhez rendelhetők a későbbiekben a költségek, a felelősök és a működési rend, tehát a konkrét akcióterv. A márkastratégia alapvetően valamilyen márkaígéretből vagy márkaüzenetből kell, hogy származtatható legyen. A márka pedig lehet az egyén márkája, de lehet a vállalkozásnak vagy a termékeinek az ígérete – összegezte a Mentor ötletgazdája, stratégiai tanácsadója.
-
Mentor 2022: céges önelemzés, amit a vállalatok többsége félvállról vesz
Folytatódott a Mentor 9. évada. A harmadik adásban a részt vevő cégek az üzleti tervezéssel kapcsolatban oldottak meg feladatokat. Az orosz-ukrán háború gazdasági hatásainak bizonytalanságai most különösen aktuálissá tették az üzleti reality-t. Az analitikai vagy működésbeli kérdések és válaszok húsbavágó, sőt egyszersmind céges életmentő területeket érintettek. A 2022-es évad versenyzői: Gödri Emese, az LSM hulladékgazdálkodási specialistája, Madari Szilvia, az ÖkoABC illatspecialistája és Nagy Antal a Tisztítószer.hu-tól.
-
Mentor 2022: jövőkép és üzleti küldetés egy turbulens világban
Elindult a Mentor 9. évada: a múlt heti bemutatkozó adás után a mentoráltak az első igazi megmérettetés elé néztek. A 2022-es évad versenyzői: Gödri Emese, az LSM hulladékgazdálkodási specialistája, Madari Szilvia, az ÖkoABC illatspecialistája és Nagy Antal a Tisztítószer.hu-tól. Az első forduló témája a vállalati jövőkép tervezése volt, amelyre – ahogy a műsorból kiderül – különböző iskolák léteznek aszerint, hogy a vállalkozó vagy a vállalkozás szemszögéből nézzük. A Mentor főtámogatója a Magyar Bankholding.
-
Ökotudatosság a köbön – Elindult a Mentor gazdasági reality 9. évada!
Most különösen fontosak az olyan hívószavak, mint a vállalati stratégia, üzleti tervezés, kockázatmenedzsment, kríziskommunikáció, tudásfejlesztés vagy épp a márkaépítés, de a fenntarthatóság is. A Trend FM gazdasági reality-jében részt vevő három cég ezúttal a hulladékgazdálkodás-szakértés, saját gyártású ipari tisztítószerek és öko-bio-vegán illatszerek képviselői. A Mentor főtámogatója a Magyar Bankholding.
A műsorvezető
