„Komoly lelkesedéssel és nagy izgalommal vágtunk bele az év elején, hogy 15 év után megreformáljuk a versenyt. Most pedig elégedetten nyugtázzuk, hogy a hazai pénzügyi szolgáltatók kifejezetten pozitívan reagáltak az innovációinkra. A pályázatok száma mindenképp ezt mutatja. Fontos volt számunkra, hogy az évek óta meglévő kategóriák megújítása mellett korszerű és hiteles szempontrendszert hozzunk létre a szakmai zsűrikkel közösen. Több új kategóriával is jelentkeztünk az idén, amelyek figyelembe veszik azokat a jelenkori, speciális területeket, ahol a bankoknak nap mint nap helyt kell állniuk. Külön öröm számunkra, hogy ezekben is szép számmal érkezett pályázat. Sőt, a legtöbbet (10) épp “Az év UX (user experience) megoldása” kategóriában adták be a pénzintézetek, amit idén hirdettünk meg először” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A Mastercard - Év Bankja verseny egyik legfontosabb célkitűzése és küldetése továbbra is az, hogy kiemelje és reflektorfénybe állítsa azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeit, miközben támogatják a társadalmilag fontos ügyeket és a fenntarthatóságot.

2021-ben a bankok a következő 8 kategóriában mérik össze teljesítményüket:

Az év lakossági ajánlata

Az év mobilbanki megoldása

Az év UX megoldása

Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja

Az év társadalmi kezdeményezése

Az év fenntartható bankja

Az év kártyadesignja

Az év marketingkommunikációs kampánya

A versenyt lezáró gála 2022. februárjában lesz, ott adják át a MastercardÉv Bankja 2021. fődíjat is, melynek nyerteséről a 8 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.