A nagy múltú, patinás, idén 165 éves kávéház és cukrászda kétségtelenül fogalom. Milyen magasra teszi a lécet a Gerbeaud-sztori? Hogyan illeszthető össze a hagyomány és innováció? Milyen helyet foglal el az ernyőszervezetükben a Zöld Michelin-csillaggal díjazott Onyx Műhely és a budai Émile Étterem? Hogyan vették a pandémia akadályait? Az Erős KKV állandó szakértője, Tomán Szabina; a műsorvezető, Mihálovits András.
Niszkács Anna úgy fogalmazott, hogy a Gerbeaud egy édes teher, ami lassan 23 éve nyomja jó értelemben a vállát. Az ügyvezető tulajdonos 16 évesen még fagylaltárusként kezdett a cégnél. Az interjúban szó volt arról is, hogy a Gerbeaud egy intézmény, amelyet az útikönyvek világszerte ajánlanak, és a turisták számára régóta kiemelt nevezetességnek számít Budapesten.
Tomán Szabina összevetette, hogy mennyivel nagyobb felelősség egy 165 éves brand mögött állni, mint egy első generációs márkát felépíteni, és a kihívás része az is, hogy a klasszikus brandet innovációkkal ötvözzék a modern, digitalizált világban.