A kulcsszó a rugalmasság a szalonokban – hangsúlyozta az Opel Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója. Nagy Attila szerint minden szervizre ugyanazok a szabályok vonatkoznak, minden szalontól az intézkedéscsomag fokozott betartását kérik. Így mindenki, aki Opel márkaszervizbe látogat, biztonságban érezheti magát. A teendők nemcsak a távolságtartáson, maszk viselésen alapulnak, hanem kiterjednek az autók rendszeres fertőtlenítésére is.Ez nem csak a szalonban található bemutató- és tesztautókra igaz, hanem magában foglalja a szervizbe látogató járművek különleges kezelését is. Ennek keretében olyan védőelemek kerülnek felhelyezésre, amelyek a fizikai kontaktus miatt kockázatot jelenthetnek (mint például a kormány, sebességváltókar, kézifékkar),valamint magában foglalhatja a jármű teljes fertőtlenítését is.

Fontos részlet, hogy aki maga fertőtleníti autóját vigyázzon, mert némely szerek kikezdik a műszerfalát, illetve az autóbelső textil, illetve műanyag bevonatát.Nagy Attila szerint egy kis részen minden szert ki kell próbálni, nehogy tönkretegye a kocsi belsejét.

Most kiemelten fontos az ügyféligények kielégítése – mondta az ügyfélszolgálati igazgató. A zsúfoltságot elkerülendő érdemes telefonon vagy online időpontot kérni, így nemcsak a várakozási idő, de a fertőzésveszély is elkerülhető.

A riporter Andor Attila.