ReBrief
A reBrief mai vendége Takó Attila, az Ipsos kutatója, akivel arról beszélgetünk, vajon a járvány változtat-e a reklámok megítélésén. Híreink között szó lesz arról, hogy az Unilever a jövőben felhagy a „normál” szó használatával a szépségápolásban; beszélünk a Nestlé és a Porsche Hungária aktivitásairól; a UPC Direct névváltoztatásáról, valamint a spotszemlében a Greenpeace és a Cofidis új reklámjait elemezzük. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.
2021-03-29 15:05:00 Adásunk
ReBrief
A reBrief mai vendége Takó Attila, az Ipsos kutatója, akivel arról beszélgetünk, vajon a járvány változtat-e a reklámok megítélésén. Híreink között szó lesz arról, hogy az Unilever a jövőben felhagy a „normál” szó használatával a szépségápolásban; beszélünk a Nestlé és a Porsche Hungária aktivitásairól; a UPC Direct névváltoztatásáról, valamint a spotszemlében a Greenpeace és a Cofidis új reklámjait elemezzük. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.