ReBrief
A reBrief mai fő témája a fenntarthatósággal kapcsolatos kérdések kommunikációja – Hőgyész Anna, a Nestlé Magyarország Fenntarthatósági és Vállalati Kapcsolatok menedzsere a vendégünk. Híreink között szó lesz az Idea Alapítvány gyerekeknek szóló tananyagáról és egy ingyenes platformról azoknak a kreatív szakembereknek, akik szabadúszóvá váltak a járvány következtében. Az NMHH becslése szerint négy ezerrel kevesebb reklám futott a TV-ben a koronavírus-járvány kezdete óta, mint korábban, ugyanebben az időszakban. A spotszemlében három magyar reklámspotot veszünk górcső alá. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.
2020-11-30 14:05:00 Adásunk
ReBrief
A reBrief mai fő témája a fenntarthatósággal kapcsolatos kérdések kommunikációja – Hőgyész Anna, a Nestlé Magyarország Fenntarthatósági és Vállalati Kapcsolatok menedzsere a vendégünk. Híreink között szó lesz az Idea Alapítvány gyerekeknek szóló tananyagáról és egy ingyenes platformról azoknak a kreatív szakembereknek, akik szabadúszóvá váltak a járvány következtében. Az NMHH becslése szerint négy ezerrel kevesebb reklám futott a TV-ben a koronavírus-járvány kezdete óta, mint korábban, ugyanebben az időszakban. A spotszemlében három magyar reklámspotot veszünk górcső alá. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.