ReBrief
A ReBrief-ben ma Takó Attila, az Ipsos reklámkutatási üzletágának vezetője lesz a vendégünk, témánk: a reklámok jövője koronavírus után. A rövidhírekben beszámolunk a Synetiq neuromarketinges kutatásáról, a Coca-Cola Magyarország júliusi kampányáról, az Isobar és Fodor Máriusz közös home office-daláról, valamint a járvány utáni első „kuponos hétről”. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.
2020-07-13 15:05:00 Adásunk
ReBrief
A ReBrief-ben ma Takó Attila, az Ipsos reklámkutatási üzletágának vezetője lesz a vendégünk, témánk: a reklámok jövője koronavírus után. A rövidhírekben beszámolunk a Synetiq neuromarketinges kutatásáról, a Coca-Cola Magyarország júliusi kampányáról, az Isobar és Fodor Máriusz közös home office-daláról, valamint a járvány utáni első „kuponos hétről”. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.