• Deviza
  • Index
  • Részvény
EUR/HUF 387,83 CHF/HUF 417,69
USD/HUF 335,20 EUR/USD 1,1571
BUX 107 105 0,11 %
BUMIX 9 953 0,63 %
MOL 2 970 -0,87 % OTP 31 960 0,76 %
MTELEKOM 1 784 0,22 % RICHTER 10 380 -0,67 %
  • Adásban Kultúr-Trend Magazin
  • Következik Kultúr-Trend Magazin
RSS
  • Összes hír
  • Összes műsor
  • Napi műsor
  • Kapcsolat
ReBrief

ReBrief

A ReBrief hírei között beszélünk ma a Pepsi új szlogenjéről, a Burger King év végi trollkodásáról, 2019 legértékesebb sportmárkáiról, és megtudjuk, hogyan jött létre a digitális mise fogalma. 2020 várható reklámsikereit Szerényi Szabolccsal, a Kreatív főszerkesztő-helyettesével találgatjuk. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.

2020-01-13 14:05:00 Adásunk

ReBrief

ReBrief

2020-01-13 14:05:00

A ReBrief hírei között beszélünk ma a Pepsi új szlogenjéről, a Burger King év végi trollkodásáról, 2019 legértékesebb sportmárkáiról, és megtudjuk, hogyan jött létre a digitális mise fogalma. 2020 várható reklámsikereit Szerényi Szabolccsal, a Kreatív főszerkesztő-helyettesével találgatjuk. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.

Közösségi oldal

A műsorvezető

Tweet

Kapcsolódó cikkek

  • Impresszum
  • A Trend FM
  • Médiaajánlat
  • Jogi információk
  • Felhasználási feltételek
  • Adatvédelem
  • Közlemény
  • Adatvédelmi beállítások
© 2025 Műsor-Hang Zrt. Minden jog fenntartva.
RSS