ReBrief
Angliában két, sztereotípiákra épülő reklámot tiltottak be. Vajon a cégeknek megéri-e bizonyos társadalmi ügyek mögé beállni? Betiltották a Dior „Vadember” nevű parfümjének reklámját is, mely ellen az amerikai őslakos indiánok tiltakoztak. A mai fő témánk a Greenpeace kommunikációs stratégiája lesz – vajon hogyan jut el a tömegekhez egy-egy üzenetük ekkora klímakommunikációs zajban? Hunyadi Réka lesz a vendégünk, a Greenpeace magyarországi kommunikációs vezetője.
2019-09-16 15:05:00 Adásunk
ReBrief
Angliában két, sztereotípiákra épülő reklámot tiltottak be. Vajon a cégeknek megéri-e bizonyos társadalmi ügyek mögé beállni? Betiltották a Dior „Vadember” nevű parfümjének reklámját is, mely ellen az amerikai őslakos indiánok tiltakoztak. A mai fő témánk a Greenpeace kommunikációs stratégiája lesz – vajon hogyan jut el a tömegekhez egy-egy üzenetük ekkora klímakommunikációs zajban? Hunyadi Réka lesz a vendégünk, a Greenpeace magyarországi kommunikációs vezetője.