Mozgásban Varjú Frigyessel
Házon belüli konkurencia vagy inkább a potenciális fiatal vásárlók megnyeréséért indított kísérlet mutatós darabja lesz a Lexus vadonatúj városi terepjárója? Ezt még nem tudni, de egy biztos: a Magyarországon most debütált alsóközép-kategóriás UX crossover biztosan sok borsot fog még törni a prémium konkurencia orra alá. A különleges formajegyeiről is ismert Lexus tervezőit most sem hagyta cserben a fantáziájuk, igaz, házon belül, mármint a Toyotánál, a CHR bombasztikus stílussikere azért alaposan kitaposta az utat az UX dizájnja előtt. A forma azért letisztultabbá és felnőttesebbé vált és szervesen illeszkedik a már megszokott lexusos formavilághoz. A műszaki tartalom valódi prémiumos bőségű, a hajtáslánc pedig a ma létező talán legkorszerűbb lehet a világon. Varga Zsombor, a Lexus magyarországi kommunikációs menedzsere további részletekkel érkezett a stúdióba. Kerek születési évfordulót ünnepel a világ egyik vezető autógyártója. Pontosan 55 évvel ezelőtt gördült le a szalagról az ikonikus Ford Mustang. A bő félévszázad alatt több mint 10 millió legendás Ford sportautó készült Amerikában, a mostani születésnapra pedig egy korlátozott darabszámú, úgynevezett BULLITT elnevezésű, különleges modellváltozattal lepte meg a márka híveit a gyár. Az ünnep fényét tovább növelte, hogy a Ford éppen a napokban jelentette be nagyszabású tervét: mostantól valamennyi új modelljéhez kínálni fog környezetbarát opciót. Vagyis megkezdődik a fejlett elektromos hibridkorszak, melynek első darabja a megújult Kuga crossover lesz. A Ford minden eddiginél jelentősebb üzemanyag-takarékosságot ígér, amelyre a gyártó az új plug-in hibrid Kuga 1,2 literes üzemanyag-fogyasztásában lát garanciát. Ha pedig igazak a hírek, nem is oly sokára megláthatja a napvilágot a Mustang elektromos változata is. Az izgalmas részleteket Györke Orsolyától, a Ford Közép és Kelet-Európai Kft. pr és kommunikációs igazgatójától várjuk.
2019-04-12 15:05:00 Adásunk
Mozgásban Varjú Frigyessel
Házon belüli konkurencia vagy inkább a potenciális fiatal vásárlók megnyeréséért indított kísérlet mutatós darabja lesz a Lexus vadonatúj városi terepjárója? Ezt még nem tudni, de egy biztos: a Magyarországon most debütált alsóközép-kategóriás UX crossover biztosan sok borsot fog még törni a prémium konkurencia orra alá. A különleges formajegyeiről is ismert Lexus tervezőit most sem hagyta cserben a fantáziájuk, igaz, házon belül, mármint a Toyotánál, a CHR bombasztikus stílussikere azért alaposan kitaposta az utat az UX dizájnja előtt. A forma azért letisztultabbá és felnőttesebbé vált és szervesen illeszkedik a már megszokott lexusos formavilághoz. A műszaki tartalom valódi prémiumos bőségű, a hajtáslánc pedig a ma létező talán legkorszerűbb lehet a világon. Varga Zsombor, a Lexus magyarországi kommunikációs menedzsere további részletekkel érkezett a stúdióba. Kerek születési évfordulót ünnepel a világ egyik vezető autógyártója. Pontosan 55 évvel ezelőtt gördült le a szalagról az ikonikus Ford Mustang. A bő félévszázad alatt több mint 10 millió legendás Ford sportautó készült Amerikában, a mostani születésnapra pedig egy korlátozott darabszámú, úgynevezett BULLITT elnevezésű, különleges modellváltozattal lepte meg a márka híveit a gyár. Az ünnep fényét tovább növelte, hogy a Ford éppen a napokban jelentette be nagyszabású tervét: mostantól valamennyi új modelljéhez kínálni fog környezetbarát opciót. Vagyis megkezdődik a fejlett elektromos hibridkorszak, melynek első darabja a megújult Kuga crossover lesz. A Ford minden eddiginél jelentősebb üzemanyag-takarékosságot ígér, amelyre a gyártó az új plug-in hibrid Kuga 1,2 literes üzemanyag-fogyasztásában lát garanciát. Ha pedig igazak a hírek, nem is oly sokára megláthatja a napvilágot a Mustang elektromos változata is. Az izgalmas részleteket Györke Orsolyától, a Ford Közép és Kelet-Európai Kft. pr és kommunikációs igazgatójától várjuk.