Mozgásban Varjú Frigyessel
Még egy évtizede sincs annak, hogy már temettük a hosszú ideje betegeskedő SEAT autómárkát, mára pedig Európa legdinamikusabban fejlődő gyártójává vált. Korábban mind kevesebbeknek jöttek be az unalomig szajkózott SEAT vízcsepp formájú egyen autói, és fájdalmasan zuhantak az eladások, ma meg a városi terepjárók túlzsúfolt világában is műszaki igazodási pontként emlegetik az agilis vezetési menetteljesítményéről híres márkát. Soha annyi autót nem értékesített egyetlen év alatt a SEAT, mint tavaly, és ebben óriási szerepe volt a teljesen új innovációs stratégiának. A SUV-ok világméretű ádáz csatájában is sikert sikerre halmoz a spanyol cég. Az immár háromtagúra bővült modellcsalád legnagyobb tagja a Terraco, amelynek értékesítése Magyarországon is megkezdődött a napokban. Ebben a méretosztályban kifejezetten sikerre van ítélve a márka, hiszen a Terraco mellett beltérben, csomagtartó méretben és ár/érték arányban sokan nem rúgnak labdába. Különösen igaz lesz ez a családi autókedvezmények folyósításának idejétől, a családbarátság ugyanis nem csak árfüggő. A spanyol márka mindenesetre tovább gyorsítja a fejlesztési tempót, két éven belül 6 elektromos és plug-in hibrid autómodell megjelenését ígérik. Papp Zoltán, a SEAT magyarországi márkaigazgatójával a Terraco megjelenéséről és az elektromos jövőről beszélgetünk. Évek óta unalomig ismételt tétel, hogy tavasszal és ősszel megkerülhetetlen az autógumik cseréje. Szerencsére egyre növekszik azoknak a tábora, akik tisztában vannak a téli és nyári abroncsok használatának fontosságával, de a 4 évszakos gumit választók száma még nagyobb ütemben bővül. Soha ennyi új gumiabroncsot nem értékesítettek még Magyarországon, mint 2018-ban, de nagy kérdés, hogy a gumik cseréjét és tárolását is ugyanolyan körültekintéssel oldják-e meg az autósok, mint a vásárlást. Számos tanulmány és adat bizonyítja, hogy komoly közlekedésbiztonsági kockázatokhoz vezethet a szakszerűtlen gumitárolás és az időszakos átszereléssel is bőven lehet károkat okozni. A vendégünk Hunyadi Szabolcs, a Magyar Gumiabroncs Szövetség elnöke, egyben a Bridgestone Magyarország személygépjármű üzletágának vezetője.
2019-04-05 15:05:00 Adásunk
Mozgásban Varjú Frigyessel
Még egy évtizede sincs annak, hogy már temettük a hosszú ideje betegeskedő SEAT autómárkát, mára pedig Európa legdinamikusabban fejlődő gyártójává vált. Korábban mind kevesebbeknek jöttek be az unalomig szajkózott SEAT vízcsepp formájú egyen autói, és fájdalmasan zuhantak az eladások, ma meg a városi terepjárók túlzsúfolt világában is műszaki igazodási pontként emlegetik az agilis vezetési menetteljesítményéről híres márkát. Soha annyi autót nem értékesített egyetlen év alatt a SEAT, mint tavaly, és ebben óriási szerepe volt a teljesen új innovációs stratégiának. A SUV-ok világméretű ádáz csatájában is sikert sikerre halmoz a spanyol cég. Az immár háromtagúra bővült modellcsalád legnagyobb tagja a Terraco, amelynek értékesítése Magyarországon is megkezdődött a napokban. Ebben a méretosztályban kifejezetten sikerre van ítélve a márka, hiszen a Terraco mellett beltérben, csomagtartó méretben és ár/érték arányban sokan nem rúgnak labdába. Különösen igaz lesz ez a családi autókedvezmények folyósításának idejétől, a családbarátság ugyanis nem csak árfüggő. A spanyol márka mindenesetre tovább gyorsítja a fejlesztési tempót, két éven belül 6 elektromos és plug-in hibrid autómodell megjelenését ígérik. Papp Zoltán, a SEAT magyarországi márkaigazgatójával a Terraco megjelenéséről és az elektromos jövőről beszélgetünk. Évek óta unalomig ismételt tétel, hogy tavasszal és ősszel megkerülhetetlen az autógumik cseréje. Szerencsére egyre növekszik azoknak a tábora, akik tisztában vannak a téli és nyári abroncsok használatának fontosságával, de a 4 évszakos gumit választók száma még nagyobb ütemben bővül. Soha ennyi új gumiabroncsot nem értékesítettek még Magyarországon, mint 2018-ban, de nagy kérdés, hogy a gumik cseréjét és tárolását is ugyanolyan körültekintéssel oldják-e meg az autósok, mint a vásárlást. Számos tanulmány és adat bizonyítja, hogy komoly közlekedésbiztonsági kockázatokhoz vezethet a szakszerűtlen gumitárolás és az időszakos átszereléssel is bőven lehet károkat okozni. A vendégünk Hunyadi Szabolcs, a Magyar Gumiabroncs Szövetség elnöke, egyben a Bridgestone Magyarország személygépjármű üzletágának vezetője.