Mozgásban Varjú Frigyessel
Most már semmi kétség, gyökeresen átalakítja az autóipart és a szervizek munkáját az elektromos autók terjedése. Eddig sem ülhettek ölbe tett kézzel a márkaszervizek, hiszen együtt kellett haladniuk a fejlődésben az újabb és újabb modellekkel előrukkoló üzemekkel, de mindez valószínűleg semmi ahhoz a költséges átalakításhoz képest, amit az e-mobilitás térnyerése követel tőlük. Előbb-utóbb eltűnnek a belsőégésű motorok, hagyományos váltók, differenciálművek és turbófeltöltők a járművekből, nem lesz szükség kétévenkénti olajcserére és szűrőcserére – jócskán megkurtítva ezzel a szervizek bevételét. Igaz, lesz helyettük hatalmas tömegű akkumulátorcsomag, nagyfeszültségű elektronika és villanymotor minden mennyiségben – bár ezek szervizigényessége messze elmarad a benzinesekétől, dízelesekétől.Vendégünk Válint Péter, a Porsche Pest szervizigazgatója. Újoncként is óriási esélyekkel indul a vásárlók megnyeréséért folytatott piaci harcba a KIA legkisebb városi terepjárója. A Stonic láthatóan igyekszik kitűnni a rettentően népes tömegből, s ehhez a testvérmodell, vagyis a KIA Rio alapjait hívta segítségül, miközben mindenben a nagyobb testvérre, a Sportage-re igyekszik hasonlítani. Nagy kérdés, hogy a vásárlóknak bejön-e ennyi méretbeli, formai és műszaki hasonlóság, vagy a KIA mindinkább elismert minősége, tartóssága és általános műszaki fejlettsége iránti növekvő vásárlói bizalom már eleve válasz a kérdésre. Király Tibor, a KIA Motors Hungary értékesítési igazgatója mit gondol, a leendő Stonic vásárlók mi alapján döntenek majd?
2017-10-20 15:05:00 Adásunk
Mozgásban Varjú Frigyessel
Most már semmi kétség, gyökeresen átalakítja az autóipart és a szervizek munkáját az elektromos autók terjedése. Eddig sem ülhettek ölbe tett kézzel a márkaszervizek, hiszen együtt kellett haladniuk a fejlődésben az újabb és újabb modellekkel előrukkoló üzemekkel, de mindez valószínűleg semmi ahhoz a költséges átalakításhoz képest, amit az e-mobilitás térnyerése követel tőlük. Előbb-utóbb eltűnnek a belsőégésű motorok, hagyományos váltók, differenciálművek és turbófeltöltők a járművekből, nem lesz szükség kétévenkénti olajcserére és szűrőcserére – jócskán megkurtítva ezzel a szervizek bevételét. Igaz, lesz helyettük hatalmas tömegű akkumulátorcsomag, nagyfeszültségű elektronika és villanymotor minden mennyiségben – bár ezek szervizigényessége messze elmarad a benzinesekétől, dízelesekétől.Vendégünk Válint Péter, a Porsche Pest szervizigazgatója. Újoncként is óriási esélyekkel indul a vásárlók megnyeréséért folytatott piaci harcba a KIA legkisebb városi terepjárója. A Stonic láthatóan igyekszik kitűnni a rettentően népes tömegből, s ehhez a testvérmodell, vagyis a KIA Rio alapjait hívta segítségül, miközben mindenben a nagyobb testvérre, a Sportage-re igyekszik hasonlítani. Nagy kérdés, hogy a vásárlóknak bejön-e ennyi méretbeli, formai és műszaki hasonlóság, vagy a KIA mindinkább elismert minősége, tartóssága és általános műszaki fejlettsége iránti növekvő vásárlói bizalom már eleve válasz a kérdésre. Király Tibor, a KIA Motors Hungary értékesítési igazgatója mit gondol, a leendő Stonic vásárlók mi alapján döntenek majd?