Mozgásban Varjú Frigyessel
Megérkezett Magyarországra a KIA egyik sikermodelljének legújabb generációja. Az új Rió 18 évvel az első változat debütálása után érkezett hozzánk, a gyári képviselet az eddigi tapasztalatok alapján komoly érdeklődésre számít. A dél-koreai gyártó hallatlan mértékű innovációs dömping elején tart, 2020-ra szeretné 11 tagúra bővíteni a jelenleg 4 tagú ökoautó-kínálatát. Négy év múlva a KIA modellek összességében legalább 25 százalékkal kisebb fogyasztásúak lesznek, mint a 2014 évi modellek voltak, s mindezt azzal érik el, hogy a mai motorok 70 százalékát leváltják takarékosabb erőforrásokkal. Ezzel a világ jelenlegi ötödik legnagyobb autógyártója piacvezetővé válhat a csekély károsanyag-kibocsátású gépkocsik szegmensében. 2020-ra megérkezik az első KIA-emblémás tüzelőanyag-cellás kocsi is, amely takarékosabb lesz a ma létezőknél és a hatótávja eléri majd a 800 kilométert. Vendégünk Király Tibor, a KIA MOTORS HUNGARY Kft. kereskedelmi igazgatója
2017-03-03 14:05:00 Adásunk
Mozgásban Varjú Frigyessel
Megérkezett Magyarországra a KIA egyik sikermodelljének legújabb generációja. Az új Rió 18 évvel az első változat debütálása után érkezett hozzánk, a gyári képviselet az eddigi tapasztalatok alapján komoly érdeklődésre számít. A dél-koreai gyártó hallatlan mértékű innovációs dömping elején tart, 2020-ra szeretné 11 tagúra bővíteni a jelenleg 4 tagú ökoautó-kínálatát. Négy év múlva a KIA modellek összességében legalább 25 százalékkal kisebb fogyasztásúak lesznek, mint a 2014 évi modellek voltak, s mindezt azzal érik el, hogy a mai motorok 70 százalékát leváltják takarékosabb erőforrásokkal. Ezzel a világ jelenlegi ötödik legnagyobb autógyártója piacvezetővé válhat a csekély károsanyag-kibocsátású gépkocsik szegmensében. 2020-ra megérkezik az első KIA-emblémás tüzelőanyag-cellás kocsi is, amely takarékosabb lesz a ma létezőknél és a hatótávja eléri majd a 800 kilométert. Vendégünk Király Tibor, a KIA MOTORS HUNGARY Kft. kereskedelmi igazgatója