Monitor Nagy Károllyal
A héten indul az első negyedévről szóló hazai gyorsjelentési szezon. Kedden piaczárás után a Magyar Telekom számol be először az eredményeiről. A aktuális árbevételi- és nyereségmutatók mellett a befektetőket leginkább az érdekli, hogy a következő években milyen emelkedő osztalékpályára számíthatnak a telekommunikációs cégtől. Pozitív forgatókönyv esetén, 2-3 év múlva, akár 40-50 forintos osztalék is elképzelhető. Idehaza elkezdődtek az érettségi vizsgák. A Randstad munkaerő-piaci tanácsadó cég ügyvezető igazgatója szerint nem a tárgyi tudás mennyisége, hanem a tananyagok aktualitása, tartalma a legnagyobb probléma az oktatásban. Egy amerikai egyetemeken végzett kutatás eredménye, hogy a minőségi alapfokú oktatás több millió forinttal növeli a diákok későbbi jövedelmét. Százhúsz éve járunk a Kisföldalattival. Az Andrássy út alatt közlekedő 1-es metró vonalát 1896. május másodikán adták át. A városi közlekedés mellett éppen ezért turisztikai látványosság is az M1-es vonala. A Metróért Egyesület elnöke szerint ugyanakkor eljárt a pálya és a vonatok fölött is az idő, ezért mihamarabb felújításra szorulna. Ez bizonyosan több tízmilliárd forintba kerülne. A legfrissebb tőzsdei- és devizapiaci információkkal várja Önöket Nagy Károly.
2016-05-02 13:05:00 Adásunk
Monitor Nagy Károllyal
A héten indul az első negyedévről szóló hazai gyorsjelentési szezon. Kedden piaczárás után a Magyar Telekom számol be először az eredményeiről. A aktuális árbevételi- és nyereségmutatók mellett a befektetőket leginkább az érdekli, hogy a következő években milyen emelkedő osztalékpályára számíthatnak a telekommunikációs cégtől. Pozitív forgatókönyv esetén, 2-3 év múlva, akár 40-50 forintos osztalék is elképzelhető. Idehaza elkezdődtek az érettségi vizsgák. A Randstad munkaerő-piaci tanácsadó cég ügyvezető igazgatója szerint nem a tárgyi tudás mennyisége, hanem a tananyagok aktualitása, tartalma a legnagyobb probléma az oktatásban. Egy amerikai egyetemeken végzett kutatás eredménye, hogy a minőségi alapfokú oktatás több millió forinttal növeli a diákok későbbi jövedelmét. Százhúsz éve járunk a Kisföldalattival. Az Andrássy út alatt közlekedő 1-es metró vonalát 1896. május másodikán adták át. A városi közlekedés mellett éppen ezért turisztikai látványosság is az M1-es vonala. A Metróért Egyesület elnöke szerint ugyanakkor eljárt a pálya és a vonatok fölött is az idő, ezért mihamarabb felújításra szorulna. Ez bizonyosan több tízmilliárd forintba kerülne. A legfrissebb tőzsdei- és devizapiaci információkkal várja Önöket Nagy Károly.