Fejlődik a hazai
Ki ne csodálkozott volna el az Andrássy úton sétálgatva egyes világmárkák boltjának kirakatain, s ki ne borzongott volna már legalább életében egyszer azon, hogy mennyibe kerülnek a luxus divatmárkák darabjai. Mit számít ma a világban luxusmárkának? És mi Magyarországon? Van rá igény? És ki a fizetőképes kereslet? Mernek-e a magyarok „villogni” egy-egy – esetenként sokmillióba kerülő – világbrand termékkel? És a kínálati oldalon: mi alapján dönt valaki az ilyen luxusmárkák bevezetéséről, behozataláról? Milyen tudásra, információkra, kapcsolatrendszerre van ehhez szükség? A luxusmárkák hazai piacáról, esélyeiről beszélgetünk a területen saját tapasztalattal is rendelkező üzletemberekkel. Papp Zoltán beszélgetőpartnere Janikovszky János a Zegna márka képviselője, és Berendi András a Roland Divatház tulajdonosa.
2015-11-20 15:05:00 Adásunk
Cégvezető
Ki ne csodálkozott volna el az Andrássy úton sétálgatva egyes világmárkák boltjának kirakatain, s ki ne borzongott volna már legalább életében egyszer azon, hogy mennyibe kerülnek a luxus divatmárkák darabjai. Mit számít ma a világban luxusmárkának? És mi Magyarországon? Van rá igény? És ki a fizetőképes kereslet? Mernek-e a magyarok „villogni” egy-egy – esetenként sokmillióba kerülő – világbrand termékkel? És a kínálati oldalon: mi alapján dönt valaki az ilyen luxusmárkák bevezetéséről, behozataláról? Milyen tudásra, információkra, kapcsolatrendszerre van ehhez szükség? A luxusmárkák hazai piacáról, esélyeiről beszélgetünk a területen saját tapasztalattal is rendelkező üzletemberekkel. Papp Zoltán beszélgetőpartnere Janikovszky János a Zegna márka képviselője, és Berendi András a Roland Divatház tulajdonosa.