Fejlődik a hazai
Mára már nagyon elterjedtek a különféle vállalati tréningek, amelyek a legkülönfélébb formákban, és koncepciók mentén egyazon célt szolgálják: felkészítsék a résztvevőket arra, hogy minél hatékonyabban és eredményesebben tudjanak hozzájárulni a vállalati folyamatok javításához. Mikor jó egy tréning? Miért van szükség szimulációra? Mit lehet elérni az olyan szimulációval, amely nem virtuálisan, hanem fizikai síkon is felkészíti a résztvevőket a feladatokra? Mit profitál a küldő cég és a résztvevő céges szakember az ilyen tréningből? Jókai Tamással, az Animatus ügyvezető trénerével és Oláh Anikóval, a Magyar Telekom HR managerével beszélget a témáról Papp Zoltán.
2015-11-13 15:05:00 Adásunk
Cégvezető
Mára már nagyon elterjedtek a különféle vállalati tréningek, amelyek a legkülönfélébb formákban, és koncepciók mentén egyazon célt szolgálják: felkészítsék a résztvevőket arra, hogy minél hatékonyabban és eredményesebben tudjanak hozzájárulni a vállalati folyamatok javításához. Mikor jó egy tréning? Miért van szükség szimulációra? Mit lehet elérni az olyan szimulációval, amely nem virtuálisan, hanem fizikai síkon is felkészíti a résztvevőket a feladatokra? Mit profitál a küldő cég és a résztvevő céges szakember az ilyen tréningből? Jókai Tamással, az Animatus ügyvezető trénerével és Oláh Anikóval, a Magyar Telekom HR managerével beszélget a témáról Papp Zoltán.