BorMárka
Hogyan tud egy fogyasztó eligazodni vásárlása során egy nagyobb áruházban, ahol polcok, borsorok széles kínálata vár rá? Mennyiben lehet iránymutató például egy-egy borversenyen elnyert elismerés? Milyen más – adott esetben marketing - eszközökkel járul hozzá egy-egy borverseny egy adott tétel népszerűsítéséhez? Hogyan teljesít a magyar borágazat az export terén? Megannyi kérdés, amire igyekeztünk válaszokat kapni Csomay Andrástól, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetőjétől, valamint Bálo Zoltán export és marketingigazgatótól.
2024-02-23 13:05:00 Adásunk
BorMárka
Hogyan tud egy fogyasztó eligazodni vásárlása során egy nagyobb áruházban, ahol polcok, borsorok széles kínálata vár rá? Mennyiben lehet iránymutató például egy-egy borversenyen elnyert elismerés? Milyen más – adott esetben marketing - eszközökkel járul hozzá egy-egy borverseny egy adott tétel népszerűsítéséhez? Hogyan teljesít a magyar borágazat az export terén? Megannyi kérdés, amire igyekeztünk válaszokat kapni Csomay Andrástól, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetőjétől, valamint Bálo Zoltán export és marketingigazgatótól.
- Belehallgatás: