A kkv-szektort majdnem minden vállalkozás célcsoportjának tekinti, ugyanakkor mind máig megfoghatatlan ez a vállalati közeg. Érdekes megközelítés ez a kkv, a komplexitása ellenére kicsit üresnek tűnő rövidítés. Egyrészt önmagára senki nem tekint egy statisztikai sokaság, csoport tagjaként, másrészt nincs általános mérőszám arra, ki a kicsi, ki a nagy… Attól függ!
Ezért a kategorizálás helyett tekintsünk minden vállalkozást üzletnek, és adjuk meg mindegyiknek azt, ami a jó üzleteléshez szükséges.Vajon mit gondol minderről egy kkv-vezető? Neki milyen napi, közép-és hosszú távú problémákkal kell megküzdenie?
Vajon mennyire felkészültek, tudatosak ezen problémák megoldásában? Hogyan készülhet egy kkv stratégiája, milyen szervezetre lesz szüksége ahhoz, hogy elérje céljait, mit tehet a közben felmerülő kockázatok kezeléséért, milyen vezetői kompetenciákkal kell rendelkezzen manapság egy KKV vezetése? Ilyen és ehhez nagyon hasonló tematikám alapján igyekszünk válaszokat találni műsorunkban.
Nagyvállalatok és kkv-k köréből szerzett sokéves vezetői és tanácsadói gyakorlati tapasztalattal, valamint megalapozott elméleti háttérrel rendelkezem a vezetés, szervezetfejlesztés, vállalati stratégia alkotás és változtatásmenedzsment területén.Az elmúlt években kifejezetten támogatóként dolgoztam olyan vezetők mellett, akik nagy alázattal végzik napi munkájukat és fontosnak érzik személyes vezetési gyakorlatuk fejlesztését, vállalatuk eredményesebb irányítását.
Nagy örömmel fogadtam a felkérést ismét, a Gazdasági Rádiótól, hogy legyek a szakmai felelőse a Gazdasági Reality műsornak. Meggyőződésem, hogy egy hiánypótló kezdeményezésről van szó, és azt gondolom, hogy az egész nemzetgazdaság javára szolgálna ha az itt elkezdett fejlesztő folyamat nem állna meg.