Tóth Csaba szerint a gondtalanságot kell biztosítani a vevő számára, ezért fontos, hogy az adott márkakereskedő az autó egész életciklusa során fogja a vásárló kezét.  Persze ez az együttműködés nemcsak az autós számára, hanem a gyártónak is hoz előnyöket. Nem utolsó sorban hiteles információkat kap az adott típusról, és ha esetleg bármilyen gond következne be, akkor is hatékonyan és gyorsan tud segíteni a vásárlón. Ezzel még akár a márkahűséget is erősíteni lehet – hangsúlyozza a hálózatfejlesztési vezető.

A gyártók azonban igyekeznek elébe menni az esetleges problémáknak. Sok esetben inkább hivatalos visszahívást kezdeményeznek, és ingyen kicserélik a meghibásodásra hajlamos alkatrészt, mintsem megvárnák, hogy bekövetkezzen a baj. Ha így döntenek, nem várják meg, míg tömegesen fordulnak elő meghibásodások, mert az esetleges biztonsági kockázat mellett mindenképpen rombolja a vevő elégedettséget, így a márkahűség érzését is csökkenti.

Tóth Csaba büszkén jelentette ki, hogy az Opelhez lojálisak a vevők, ez a vásárlói hűség az egyik legfontosabb mérőszám az autóiparban egyébként.  „Nem csoda, hiszen ez lehet a jövő alapja” – hangsúlyozta az igazgató.