Az Opel hosszú távú stratégiájának része, hogy egyre több exportpiacon jelenik meg a villámos márka. Nemrég léptünk piacra Oroszországban, de további bejelentések is várhatóak – avat be a részletekbe az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója. Mindig az új tulajdonos PSA platformjaira épülő autók forgalmazását kezdik meg az új piacokon, japánban jövőre a Corsa, a Combo Life, és a Grandland X lesz elérhető. Mindegyikből kínálnak majd elektromos, vagy hibrid változatot is. Bakai Gergely azt mondta,  a Corsa tarolhat  legjobban, ugyanis, a Japán piacon sokszor a kisebb autókat keresik, inkább benzines meghajtással.

Bakai Gergely bizakodó. Azt mondta, habár a Japán autók ismerten jó minőségűek, a német autógyártásnak kifejezetten jó a megítélése Japánban, így egy sikertörténet kezdődhet el. Az Opel piacra lépését megkönnyíti, hogy a rüsselsheimi márka a PSA csoport országos értékesítési szervezetének része lesz, így hasznosíthatja a meglévő infrastruktúrát és tapasztalatot.

A következő hónapokban az Opel kiépíti kereskedőhálózatát az ország metropoliszaiban, majd fokozatosan egyre jobban bővítik a kört, hogy 2023-ra lefedjék a piac több mint 80 százalékát. A riporter Andor Attila.