December 2. és január 2. között oszthattuk meg ünnepi élményeinket #mindenkibelead hashtaggel az Instagramon azért, hogy minden képfeltöltés után 100 forint kerüljön az autizmussal élők életét művészetterápiával is segítő Autistic Art Alapítványhoz. Hasonlóan jótékony célból készítettek süteményeket az FMK és a Telekom-dolgozók: az ezek eladásából származó bevétel szintén az alapítvány számlájára folyt be. Az adományozás ráadásul itt még nem ért véget: a saját készítésű finomságok fotóiból a Telekom jóvoltából e-képeslapok készültek, amelyeket bárki elküldhetett karácsonyi üdvözletként szeretteinknek, ismerőseinknek a karacsony.telekom.hu oldalról. Minden egyes üdvözletért további 100 forintot adományozott a Telekom az alapítványnak.

A karácsonyi jótékonysági kezdeményezés résztvevői kitettek magukért: sok száz sütemény készült, több mint tízezer #mindenkibelead kép született, rengeteg e-üdvözlőlap indult útjára, így a Telekom összesen 5,2 millió forintot utalt át az alapítványnak, a fiatal alkotók és lakóotthonaik támogatására, fejlesztésére.

„Ismét sok embert mozgatott meg a Fenntarthatósági Média Klubbal karöltve szervezett kezdeményezésünk, amelynek révén tekintélyes összeggel tudtunk segíteni az alapítványnak. Összefogásunkkal a művészetterápiás foglalkozások mellet az otthonokban élők digitális eszközökkel való fejlesztését is támogatjuk, ezzel segítve az ott élő autista fiataloknak átlépni saját korlátaikat.” – fogalmazott Szabó Béla, a Telekom Csoport márka és lakossági kommunikációs igazgatója.

Bella Viktória, az Autistic Art Alapítvány ügyvezetője elmondta: „Az autizmus az egyik leggyorsabban növekvő fogyatékosság, minden 68.embert érint. Ennek ellenére az autizmussal élő fiatalokat ellátó lakóotthonok folyamatosan nehéz anyagi helyzetben vannak, így minden támogatás hatalmas segítséget jelent. A támogatott lakóotthonokban több mint 200 önálló életvitelre képtelen fiatalt látnak el. Itt közösségben élhetnek, alkothatnak, dolgozhatnak a képességeiknek megfelelően.”