A 2004-ben alakult Greenwolf Kft. egy magyar üzletasszony és egy svéd informatikus házasságából jött létre, előzménye 1996-ig nyúlik vissza, amikor első közös kávézójukat, majd a Suszterinas éttermet megnyitották. A vállalkozás látványos növekedésen eset át a kezdeti években, amikor a telekommunikáció és szerencsejáték határterületéről érkezett IT-s megrendelések fedezték a cég budapesti üzlethelyiség vásárlásait. Az üzletek üzemeltetésébe bérlők lettek bevonva, a fókuszba az ingatlanok bővítése került, ezzel a hazai munkaerő állomány is lecsökkent.

A következő generáció menedzsmentbe lépésével a vállalkozásban előtérbe került a hazai tevékenység felértékelődése. A gazdasági válság a bérlemények üzemeltetőit is megviselte, azok nem tudtak a változás útjára lépni, így 2014 februárjára az összes üzlethelyiség működtetése visszakerült a tulajdonoshoz. Sajnos a kép egységesen a korszerűsítések elmaradását, a tudatos üzlet- és marketingpolitika hiányát mutatták, így az évekkel korábban átadott brandek leértékelődtek. A tulajdonosok ekkor a tevékenységek saját erőből történő újra felépítése mellett döntöttek.

Az 2014-től az üzletágak tanulási folyamatát az innovációs lehetőségek keresése teszi kalandossá: generációváltás történt a Suszterban, teljesen megújult a 15 éve állandósult kínálat és atomszféra. Megnyílt a Borháló Borkereskedés körúti üzlete, ami termékeiben és rendezvényeiben jól kiegészíti a főleg sörös jellegű vendéglátóüzletet. A rendezvényszervezés külön üzletággá vált és saját helyiséget kapott. Szoros együttműködésben a Malátabarát Egyesület civil kezdeményezésével kialakult egy közösségi kézműves sörfőzdét, ahol akár gerilla sörfőzők, akár csapatépítő program keretében gasztronómiára nyitott csoportok kisüzemi körülmények között elkészíthetik saját receptúrájú sörüket 2015-től.

Tevékenységeink megújítása – ezzel együtt jövedelmezőségük növelése – rohamléptekkel kezdetét vette, a családi vállalkozás menedzsmentje viszont önmagát még nem formálta át ezek működtetésére. A GR2 szakmai programja reményeink szerint rávezet arra az útra, ahol az idősebb generáció évtizedes üzleti tapasztalatai adta berögződések és a fiatalok még kicsit tankönyvszagú vállalatirányítási ismeretei optimális arányban sikerre vezető rendszerbe kerüljenek, ezzel egy néhol szeszélyes „családi vállalkozásból profit orientált, automatikusan működő KKV alakuljon ki, ahol kellemes légkörben mindenki a megfelelő területen végzi munkáját” – idézve a műsör egy korábbi résztvevőjének azonos célját.