1. 05:35

    Reggeli Monitor Szűcs Péterrel

    Újabb lépést tett a tőzsdén jegyzett Konzum Nyrt., hogy Magyarország legnagyobb szállásadó vállalatává nője ki magát: a Hunguest Hotels Zrt korábbi megszerzése után a Balatontourist csoport és négy jelentősebb balatoni ingatlan megvásárlását jelentették be – a hírt a tőzsdei cég elnök-vezérigazgatója, Jászai Gellért kommentálja. Ötödével nőtt a Waberer’s negyedéves árbevétele éves bázison- közölte a vállalat gyorsjelentésében. Főként a lengyel Link fuvarozási cég konszolidációja dobta meg a negyedik negyedéves számokat. Idén februárban 1,9 százalékkal voltak magasabbak az árak, mint egy évvel korábban. Ilyen alacsony inflációt utoljára 2016 decemberében mértek. Háromszoros vendégforgalmat hoz a most következő hosszúhétvége egy átlagos márciusi hétvégéhez képest a Szallas.hu adatai szerint. 49 ország 570 sportolója áll rajthoz a pénteken kezdődő Pjongcsangi téli paralimpián. A rendezvény nem nagy üzlet, de ez nem is a pénzről szól – mondja a sportközgazdász. Nem nyúlt a kamathoz az Európai Központi Bank, de már nem ígérik az eszközvásárlási program bővítését. Dilemmában vannak – mondja az elemző. Ezek mellett a legfrissebb piaci trendekkel az OTP elemzője készül. A műsorvezető Szűcs Péter.

  2. 10:05

    Soul History

    Délelőtt 11.00 - 13.00-ig a SOUL History 2.évadának mai Plus fejezetében Rota Francesco vendége Turbók János - Turbina a ’70-es chr(39)80-as évek legendás koncerthelyszíne, a KEK, azaz a Kertészti Egyetem Klubja és az egyetlen 41 éve működő kultusz, az Agárdi Popstrand megálmodója, két kezével építője - szépítője. Turbina az ifjúsági szórakoztatás úttörője olyan programokkal, mint az első hazai DISCO, Breake Dance, vagy Görkori táncversenyek, Aerobik színpadok, Popnyelv Klub és az 1000 ember egyszerre Karaokezó estek, melyekről addig nem hallottak idehaza. A műsor kuriózuma, hogy Francesco teljes egészében átadta a műsor dalainak szerkesztését. A múlt heti SOUL History VOLT Lokál zenés Talk Show különkiadás beharangozó és Fülöp Zoltán fesztiváltörténeti kalauz pedig az alábbi linken hallgatható vissza: https://www.mixcloud.com/Rota_Francesco/soul-history-plus-19adás-20180209-kegyeleti-emlékműsor-bolba-lajos-tiszteletére/ Tartsanak velünk!

  3. 12:00
  4. 12:35
  5. 13:35
  6. 14:05

    Mozgásban Varjú Frigyessel

    A jövő elkezdődött, immár végérvényesen és rendszerszinten az autóipari átmenet hajtásláncává vált a hibridhajtás, miután a genfi autószalonon bemutatták az első kocsit, amely többféle hibridmotorral is megrendelhető lesz. A vadonatúj Toyota Auris, azon túl, hogy a világ legnagyobb darabszámban készülő hibrid autójaként az utolsó csavarig megújult és megszépült, mindjárt egy átlagos és egy erősebb környezetbarát motort is kapott. De hogy ne legyen kétség az új időszámítás kezdetében, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója ünnepélyesen bejelentette: a világ egyik legnagyobb autógyártója idén beszünteti a dízelautók forgalmazását Európában. Az autótörténeti pillanatról és a jövőről Varga Zsombort, a Toyota magyarországi kommunikációs igazgatóját kérdeztük. A genfi szalonon az is egyértelművé vált, hogy a Toyota presztizsmárkája, a Lexus is rákapcsolt a fejlesztésre és nem kevésbé meglepő módon úgymond lefelé, a fiatalabb korosztály felé nyitott. A prémium hibridgyártó elsőként a világpiacra valósággal berobbant Toyota C-HR nyomdokain lépdelve Genfben leleplezte a hasonméretű és fiatalos szabadidőautó, az UX sorozat első darabját. Az eseményről László Richárddal, a Toyota magyarországi országigazgatójával a genfi autószalonon beszélgettünk. Ha nem is hozott áttörést az autóipari technológiaváltásban az idei genfi autószalon, a kiállított járművek sora egyértelművé tette a folyamat visszafordíthatatlanságát. Bár láthatóan nem lassult a benzines és dízelautók fejlesztési lendülete a világban, a hibridhajtás és lassanként az elektromos hajtás térhódítása általánosnak tekinthető a kiállított modellek nagy száma alapján. Genfben jól érzékelhetően két markáns járműfejlesztési irányzat megerősödésének lehettünk szemtanúi. A világ két vezető gyártója két, ma többnyire párhuzamos, de idővel vélhetően összetartó csapásirányt követve vonultatta fel a ma és a közeljövő újdonságait. A Toyota hibridrendszere már annyira kiforrott, hogy nem csak valamennyi modellbe beépítik, de immár többféle hajtásláncként is megrendelhető az autóban. A Volkswagen-csoport viszont az elektromobilitás felé nyitott teljes mértékben és forradalmasította a hagyományos személyautóépítést. A VW elektromos járművei mindenben eltérnek az eddigi vonaltól és egy év múlva már megkezdődi a sorozatgyártásuk. Papp László műszaki szakértőnnek elemezzük a genfi szalon üzenetét.

  7. 15:05
  8. 15:35
  9. 16:10
  10. 17:05

    A Nap Vendége

    Balla Ákos ingatlanszakértő, a Balla Ingatlan vezetője. A riporter Lakatos László.

  11. 18:05

    Trend Night Bukovszky Józseffel

    A Trend FM különleges zenei válogatása minden nap, este hét és reggel hat óra között. Benne - a teljesség igénye nélkül - jazz, lounge, chill out, soul, blues, folk és világzene, úgy, ahogy máshol még nem hallotta!

  12. 23:00

    Trend Night Bukovszky Józseffel

    A Trend FM különleges zenei válogatása minden nap, este hét és reggel hat óra között. Benne - a teljesség igénye nélkül - jazz, lounge, chill out, soul, blues, folk és világzene, úgy, ahogy máshol még nem hallotta!

A mai nap műsorai

Friss hírek

  • Üzemanyag-árstop: kéthetes ultimátumot adott a kormány

    A kormány felszólítja az üzemanyag-forgalmazókat, hogy áraikat önkéntes alapon igazítsák a régiós átlaghoz, hogy a magyar üzemanyagárak ne szakadjanak el attól – jelentette be a nemzetgazdasági miniszter.
  • Heteken belül lezárulhat a reptér kormányzati visszavásárlása

    Teljes kapacitáskihasználással üzemel a Liszt Ferenc Repülőtér, és az idetelepülő új cégek miatt további jelentős utas és teherforgalom bővülésre kell számítani. Az új tulajdonosokra ezért jelentős beruházások várnak.
  • Mi szükség lenne a Lengyelországba telepített atomfegyverekre?

    Az európai NATO-tagállamok közül 5-ben már vannak taktikai nukleáris fegyverek, ezért nem kirívó, hogy egy ilyen eszköz telepítését már 9 éve szeretné elérni Lengyelország. Az ügy azért vetődött fel újra, mert Andrzej Duda lengyel elnök jelezte, hogy készek fogadni ilyen korlátozott hatóerejű atomfegyvert, amennyiben a NATO-szövetségesek úgy döntenek.
  • Háborús térség mellett is veszélyes lehet a repülés

    Brit lapértesülések szerint utasszállító repülőgépeket veszélyeztet az, hogy egyes háborús zónák mellett blokkolják a műholdas navigációt vagy éppen hamis radarjeleket sugároznak az egymással hadban álló felek.
  • Egyiptom a nagy vesztese a vörös-tengeri válságnak

    A jemeni húszik hónapok óta tartó támadásai miatt a Vörös-tengeren, a Szuezi-csatornán áthaladó tengeri kereskedelmi forgalom több mint 40 százalékkal csökkent.