Éless Dénes az elmúlt tíz évben főként a Red Bull marketing csapatát erősítette: korábban content menedzserként, majd digitális marketing specialistaként dolgozott a vállalatnál. A szakember számára a telekommunikációs terület sem ismeretlen, hiszen több évig a Red Bull Mobile tartalommenedzsereként tevékenykedett.

Az Invitel Csoport kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az online kommunikáció eszközeivel is segítse és ösztönözze az ügyfelekkel történő hatékony kapcsolattartást. Éless Dénes online vezetőként elsősorban a cégcsoport digitális jelenlétének felügyeletéért és folyamatos fejlesztéséért lesz felelős. Feladatai közt kiemelt szerepet kap a lakossági és vállalati online ügyfélkapcsolati funkciók továbbfejlesztése és bővítése egyaránt, valamint a már meglévő kereteken túl nyúló online kampányok megvalósítása.

„Izgalmasnak és motiválónak tartom az Invitel online csapatának vezetésével járó feladatokat és kihívásokat. A Red Bullnál szerzett tapasztalataimmal egy sajátos, új nézőpontból menedzselhetem a kampányokat, emellett én is egy teljesen új szemléletmódot ismerhetek meg az Invitelnek köszönhetően és bővíthetem eddigi digitális marketing ismereteimet" – fogalmazott kinevezése kapcsán Éless Dénes.

„Kihívás számomra a lakossági és kisvállalati ügyfeleket kiszolgáló Invitel, valamint a nagyobb vállalati és intézményi ügyfeleknek megoldásokat nyújtó Invitech Solutions online platformjainak fejlesztése, mindemellett meggyőződésem, hogy a hatékony online jelenlét elősegíti a pozitív ügyfélélményt és erősíti az ügyfelek márkahűségét" – tette hozzá.

A szakember a Kaliforniai Egyetem posztgraduális marketingképzésén szerzett diplomát, szakmai pályafutását 2005-ben kezdte a Human Telex reklámügynökségnél. Több mint tízéves pályafutása alatt digitális és közösségi média marketing, illetve online kommunikációs tapasztalatokat szerzett, valamint integrált marketing kampányok menedzseléséért volt felelős.