A vártnál jobb eredményekről és 5,5%-os árbevétel-növekedésről számolt be a UPC Magyarország 2018 harmadik negyedévében. A teljes üzleti évre kiható eredmények elsősorban a dinamikusan fejlődő üzleti- és mobil szolgáltatásoknak és az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységnek köszönhetők. Folyamatos beruházási tevékenységének keretében, saját és állami forrásokból – a Szupergyors Internet Program részeként – a UPC már megkezdte korszerű hálózatainak átadását a monori körzetben. A szeptemberben megújított Happy Home csomagajánlatok és az újonnan bevezetett W ifi Power Pack rendszer is hozzájárultak a cég jó teljesítményéhez.

2018 harmadik negyedévének legfontosabb üzleti eredményei:

  • A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 000-rel növekedett 2017 harmadik negyedévéhez képest, és elérte a 865 000-et.
  • Az előfizetések összesített száma – beleértve a mobil előfizetéseket is – meghaladta a 2 146 600-at, amely egyéves viszonylatban 120 700-as növekedést jelent.
  • Jelentős növekedés volt az előfizetések számában az elmúlt egy év alatt. A nagysebességű internet előfizetések száma 33 200-zal növekedett, és így elérte a 688 200-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 689 600-ra bővült, ami 12 000-rel több, mint az előző év azonos időszakában.
  • A fix-mobil konvergencia terén is erőteljes teljesítményt produkált a UPC; a mobil előfizetések száma meghaladta a 103 000-et, ami 21 900-as növekedés 2017 harmadik negyedéve óta.
  • A UPC 2018 szeptember végéig 12 milliárd forint értékben végzett beruházásokat szolgáltatási területén, illetve terjesztette ki szolgáltatásait újabb településekre. Monor, Dabas és Gyál körzetében megkezdődött a korszerű szélessávú hálózat átadása, amely részben saját, részben állami forrásokból valósul meg. A Szupergyors Internet Program részeként kiépítésre kerülő 14 település felében már év végéig elérhetővé válnak a UPC új szolgáltatásai.
  • A UPC szolgáltatásai országszerte már 1 816 600 háztartásban érhetők el; ez 52 200-zal több, mint egy évvel korábban.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:

“2018 harmadik negyedévében tovább fejlesztettük Happy Home csomagajánlatainkat: megnöveltük a belépő internetsebességet, kiszélesítettük a tévécsatorna-kínálatot és elindítottuk az integrált Wifi Power Pack rendszert. Ezzel még nagyszerűbb és megbízhatóbb szolgáltatásélményt kínálunk ügyfeleinknek, és a család minden tagja élvezheti innovatív megoldásainkat – több képernyőn, stabil netkapcsolattal, a pincétől a padlásig. Folyamatos beruházásainkkal arra törekszünk, hogy kiemelkedő minőséget biztosítsunk egy erősen kiélezett piaci versenyben. Ennek érdekében még több lakossági és üzleti ügyfelünk s zámára tesszük elérhetővé szupergyors szélessávú hálózatunkat és innovatív szolgáltatásainkat.”