A pénzintézet üzleti vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy ez 13 százalékkal alacsonyabb, mint az egy évvel korábbi eredmény, amit a bankcsoport 10 százalékkal magasabb működési költségeivel magyaráz. A 2017-es nyereséget ráadásul megdobta az is, hogy értékvesztés címén tudtak egy jelentősebb összeget elszámolni, illetve a javuló nemteljesítő hitelarány miatt, egy nagyobb összeget tudtak felszabadítani a céltartalékjukból. Tóth Viktor hozzátette, hogy a mérlegfőösszegüket 20 százalékkal emelni tudták 2017-hez képest, és jelentősen, 50 százalékkal tudták növelni a lakossági hitelkihelyezést, 24 százalékkal pedig a vállalati újhitelek volumenét. A Budapest Bank üzleti vezérigazgató-helyettese azt is elmondta, hogy a költségek növekedését a digitalizációs fejlesztések és a bérinfláció hajtották.

Péller András interjúja.