Bakai Gergely szerint egyre inkább az érzelmekre kell hatni az autóiparban.  A választék óriási, a verseny nagy, ezért fontos, hogy a vásárló beleszeressen a kiszemelt autóba.  Számtalan magyar vásárlónak hozzáadott értéket jelent, hogy idehaza forgatták az új modell reklámfilmjét. Alapvetően az európai központ intézte a gyártás körüli teendőket, a helyszínek kiválasztása sem jelentett nagy gondot, ugyanis a 120 éves német márka európai marketingvezetője is magyar, így jól ismerte a várost. Természetesen a magyar leányvállalat számára is nagy alkalom a forgatás, például ilyenkor is lehet találkozni kollégákkal, vezetőkkel.

Nem a mostani volt az első Magyarországon forgatott Opel reklám. Bakai Gergely szerint ez is kifejezi, hogy milyen szimpatikus és fontos az Opel számára a magyar piac. Az Opel igyekszik megtörni a fehér, és ezüst, illetve szürke autók egyeduralmát, ezért is forgatták a kisfilmet élénk színű Corsákkal. A filmben megjelenik egy élénkpiros „GS Line” Corsa, és egy narancssárga tisztán elektromos modell is. Az ügyvezető igazgató szerint ez is megmutatja az Opel elkötelezettségét a környezetvédelem iránt.

A riporter Andor Attila.